arap yg tbaek..



entry kali nieh just nk borak sal KEPUTUSAN UPU. waaaaaaaaaaaaaa!! very-very takot maa..sebenarnya aku rasa nyesal giler kot sebab pilih UM sbgai pilihan kedua aku,ditambah pulak dengan kos yang agak memgucar kacirkan jiwa aku time nieh. mak aku pesan jangan pikir sgt dengan kos tu, insyaallah ada la rezekinya nnt, yg penting study dulu.. cek tetap nyesal mak!!!

hampa nk tau,sejak aku melibatkan diri aku dengan form 6,aku telah menanam semangat untuk jadi cikgu BM yang solehah ..aisehhh (ayat x boleh blahh) wahahaha...tapi aku telah digemparkan dengan ceqita aku x layak jadik cikgu..hampa nak tau sai pa??MEDSI punya psal la nieh.. napa perlu ada MEDSI ha?? astagfirullah..terlebih marah pulak..

xpala...think positif wlaupun otak geliga aku nieh qeja nak pkir negatif ja..ish3..haha..

ok dah. . aku nak borak pasai KEPUTUSAN UPU laaa...bkn pasai MEDSI yg sombong tu..huhu

untuk budak2 lepasan  STPM/ MATRIKULASI / ASASI / DIPLOMA / SETARAF 2012 jangan ar lupa check keputusan UPU kita kt  sini

good luck !!!!
harap kita suma dapat memijak tanah universiti nnt... insyaallah


dah baca ?? cer komen sikit sayangg..ngee..

No comments:

Post a Comment