Minggu haluansiwa UM 2012/2013



i'm back  !! wahahahaha... alhamdulilah minggu haluansiswa UM 2012/2013 dh menutupi tirainya pada 7 september lepas..hmmm..aku punya bayangan thadap haluansiswa Um salah sama sekali..tau napa salah??? aku ingat orientasi Um sama ngan orientasi U lain.. memang happening gilerrr kot..terupanya cheerssss..jerit habis !! aku budak kolej ke 8 a.k.a kinabalu.. so ,the cheers of the kinabalu colllege is  KINABALU !KINABALU ! GOTCHA SIR !. PM2 kolej ke8 sgt2 sporting n terbaik !!

Kalau sembang pasal penat ,memang penat sangat2 sebenarnya ditambah pulak dengan badan yang busuk, x cukup tido..tapi berbaloi weyhhh...grrrrrr..

part yang paling aku excited bila dapat jumpa dengan pemimpin2 negara ..ye lah kan aku nie mana pernah jumpa pemimpin..tambah2 dapat jumpa dengan idola aku iaitu TUN MAHATHIR MOHAMAD...x sangka rupanya tun lawak orangnyaa,mukanya bersih + suci ,..sejuk mata memandang...aisehhh..

malam bersama idola lak..kami dikejutkan dengan kehadiran LISA SURIHANI kot...yang aku dapat simpulkan psal lisa ,dia memang cantek,kelakar orangnyee n simple...kami gak dapat jumpa MEJAR FAIZ & ORANG KUAT MEDIA PRIMA( Xingat nama lorrrhh)..

pengacara orang yg paling bertuah
(INI X ADIL !!!)   :p

sebenarnya aku lebih kagum n bangga bila orang kedah jadi professor kt UM..cthnye skang nie aku tgh bangga ngan pengarah Akademi aku sendiri.. dia oqg kodiang la...aku oqg yan ...hheehehe...nak jadi macam dia !!!

lorrr nie ...aku rindu nak cheers weyh !!!

ok bhai !








dah baca ?? cer komen sikit sayangg..ngee..

No comments:

Post a Comment