good luck walaweyh !

hai sayang-sayangku semua .. ari nie dah 23 hb disember dah .. tup2 dah nak exam dah weyh.. persediaan ? hmmm.. makin menjadi-jadi tahap kemalasan aku nie.. sebelum nie xla tido siang sangat .. la nieh ?? jangan ditanya..
 
2 Januari hampir semua budak2 UM akan bertarung nyawa untuk menjawab soalan exam termasuk aku la. sebenaqnya aku still xtau macam mana cara study budak U .. lolzzz.. kesian kan . 
dah la aku malaih nak sembang panjang2.. (sebenaqnya malaih nak taip)
kepada semua pelajar 
saya Nurul Huda bt Harun mendoakan saya dan kawan-kawan dapat jawab exam dengan sebaiknyaaaa..
good luck !


nota lutut : untunglaa sapa balik study week , sekurang2nya leh peluk mak ayah kan sebelum exam.


ok dah.. tacing2.

dah baca ?? cer komen sikit sayangg..ngee..

No comments:

Post a Comment