canvas shoes .. lebiuuuu !!!!

apa habaq walaweyhhh ?? makin tembun atau makin kurus ? hahaha .. 
2 April 2013 kasut yang setia dengan aku akhirnyaa lekang jugakk .. persoalannya wahai kasut , kenapa lekang time aku tengah x dak duittt.. nampak tak permainan kasut nie? grrrrr....
kembali ke tajuk entry . -_- ..  sejak aku jadi student kt University of Money nie , aku mulai suka dengan canvas shoes.. x tau la pasai apa. mungkin designnya yang simple . harganya tak la mahal. berpatutan.





hanya kasut macam nie ja aku mampu pakai . nak pakai heel ? konpom tiap-tiap hari kena p mengurut sebab asyik terleceh .. bila terleceh mula macam-macam keluar dari mulut . so , aku elakkan pakai heel untuk elakkan megeluarkan ayat x baik . :D .. 
sekian .. :*

dah baca ?? cer komen sikit sayangg..ngee..

No comments:

Post a Comment