OPKIM Langkawi 2013

sihat tak muslimin muslimat ?? mid tem sudah pun berlalu, maksudnyaa aku n student-student UM yang lain akan menghadapi final exam tak lama lagi .. assignment bertimbun dihiraukan . hmmm .. macam nie ka nak dapat dekan .. dalam mimpi je laa wahai nurul huda.. 
OPKIM langkawi 2013 . alhamdulilah, angan-angan nak jejakkan kaki di Langkawi dah pun tercapai . walaupun aku nie aku nie orang kedah . nampak x , aku nie jarang keluaq jalan-jalan ?? nampakkk kann..
yang aku boleh simpulkan tentang OPKIM 2013 nie best laaa..  kepuasan hati x la 100% peratus.. mungkin dalam 70 %.. 
dalam 70% yang aku suka dan puas hati , masa kat Haji Ismail Group, perkampungan keluarga angkat (layanan keluarga angkat kepada kami alhamdulilah sangat baik !! ) , perkhidmatan homestay yang bagus, senior-senior PERMADAH yang baik , BBQ yang sedap dan lazat :p..
yang 30% , aku  tak suka masa pengisian rohani kat homestay (sangat-sangat tak suka sebab kami masih belajar dan plezz jauhkan diri kami dengan permainan politik ), kurang aktiviti yang disediakan tapi Inshaallah perkara tersebut boleh diperbaiki kan ?? , .. hmmm .. tu je kot :))
gambar-gambar aku kongsi dengan hampa semua
( gambaq-gambaq ini , semuanyaa aku cilok .. hehehe.. cek mintak maaf )



























imam muda azhar yang ehem  :))

























family angkat aku ..









itu jaaa.. maklumlaa kamera orang.....
bye .. assalamualaikumm :))

dah baca ?? cer komen sikit sayangg..ngee..

No comments:

Post a Comment